sobota, 20 marca 2010

Bloggin'...

...czyli dokonujać niemożliwego.


Didżejując, od czasu do czasu bawiąc się syntezatorami, ogarniając mojego Soundclouda będę jeszcze pisał bloga (jako, że Bloggerzy są dla mnie autorytetem większym, niż Ojciec, Dziadek, Wujek i kolejne męskie odrośla mojego drzewa genealogicznego razem wzięci).
Oczywiście, blogosfery z miejsca nie podbiję, ale byłbym wdzięczny za wszelkie kawałki, z których jesteście dumni i chcielibyście się nimi pochwalić przed światem. Akurat wygrałem ostatnio premium w Soundcloudzie, które obowiązuje do 31 marca, więc macie jeszcze trochę czasu na kliknięcie w uroczy przycisk SEND ME YOUR TRACK, nie powinniście pożałować.

Nie gwarantuję regularności pojawiania się kolejnych wpisów, choć będę się starał o jak najszybsze rozrastanie się mojego aktualnie najważniejszego projektu, z którym wiążę swoją i nie tylko swoją przyszłość i choć brzmi to zbyt poważnie, to macie rację - nie jest takie ;) Zachęcony wieczornymi sesjami wertowania subskrybowanych blogów, postanowiłem stworzyć własnego, by również przyczynić się do rozrastania polskiej Blogosfery stron poświęconej muzyce, a zatem i naszego zaściankowego, choć prężnego undergroundu, który za parę lat będzie dorównywał Niemieckiemu techno, czy Francuskiej scenie nowoczesnej muzyki elektroniczej.
Ja się będę o to starał.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz